Cumparatorul are dreptul de a returna produsele fara nici un motiv in termen de 14 zile de le primirea acestora, conform prevederilor OUG 34/2014.
Cumparatorul poate renunta la produsele achizitionate din platforma online/ magazinul online www.inmiscare.ro, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor.
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil clientilor persoane fizice.
Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna.
Pentru produsele comandate cu avans la care clientul renunta din varii motive, vanzatorul poate retine pana la 100% din avansul inaintat de client.
Nu se accepta la retur:
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii (Ex: folii protectie, stickere, sigilii, etc).
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
- Echipamentele sunt folosite, zgariate, deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri dovedite conform OUG 34/2014 Art 14 (3).
- In cazul castiilor sau al echipamentelor moto, acestea se pot proba ori de cate ori este nevoie pentru a verifica marimea/ modelul sa coincida cu oferta din online dar NU se pot folosii si indeparta de pe acestea foliile de protectie, sigilii, sticlere sau accesorii, in caz contrar NU se vor accepta pentru retur.
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Piesele care prezinta urme de uzura, montaj/ instalare, vopsire, sudura
- Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
- Castile folosite NU pot fi returnate din motive de siguranta
- Nivelul de zgomot posibil sesizat in cazul castilor un "defect" al castii fiind interpretabil de la un purtator la altul.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre Cumparator iar rambursarea contravalorii produsului acceptat la retur se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru.
- In cazul unui retur la care se solicita "Colet la schimb" taxa de transport va fi conform pretului de la curier ( colet tur, colet retur), fiind suportata de catre client/ cumparator.
Pentru retur este necesar, transportul produselor cu ambalajul original nedeteriorat cu, etichetele si inscriptionarile specifice pentru a fi preluate integre si repuse spre comercializare.
In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.
Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. OUG 34/2014 Art 14(3) in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in OUG 34/2014 .
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
ATENTIE: Accesoriile (VIziere, Lentile antiaburire tip Pinlock sau folii), dispozitivele electronice (sistemele INTERCOM/ Bluetooth, Kituri electrice, accesorii incarcare sau incarcatoare), Uleiuri si Lubrifianti NU sunt acceptate la retur daca acestea au fost montate sau daca ambalajul original a fost desigilat.
Cum returnezi produsele vandute ?
Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat.
- Pasul 1: Se solicita formularul de retur pe unul din mail-urile disponibile in sectiunea contact ([email protected] sau [email protected] ) sau tefelonic la unul din numerele disponibile.
- Pasul 2: Se urmaresc pasii comunicati de catre un reprezentant al platformei InMiscare.ro . In pachet trebuie sa puneti formularul de retur tiparit, certificatul de garantie in original si o copie a facturii de achizitie.
Produsele se vor returna doar prin serviciul de curierat agreat, fara a opta pentru serviciul ramburs. Banii se vor returna dupa inspectia produselor intr-un cont bancar pus la dispozitie de catre client.
Recomandam sa trimiteti coletul insotit de fisa de retur completata pentru a usura procesarea returului. Puteti formula orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la una din adresele [email protected] sau [email protected]
Produsele
ce se returneaza cu ambalajele originale deteriorate, cu banda adeziva lipite
pe ele, rupte etc sau in orice fel ce nu permite ca acel produs sa fie
considerat NOU, nu vor fi acceptate pentru retur, iar coletul va fi trimis
inapoi catre expeditor. ATENTIE - Taxa pentru ambalajul deteriorat al castilor
moto sau lipit cu banda adeziva/etichete autocolante este de 30 de lei
Rambursarea banilor
Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Inlocuire sau retur bani In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre IN MISCARE.RO, in contul indicat la completarea formularului.
Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului.
ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura!
Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu par a putea fi rezolvate pe email va rugam sa folositi numarul de telefon: 0769062563 sau email: [email protected]
Garantia produselor este de 30 zile de la data achizitionarii. Toate produsele comercializate pe platforma online/ site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare LG 449/2003 ; OG 21/1992 R(2) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat showroom mentionat in certificat.